Isnin, 2 November 2009

Bayaran Dan Kos Modal Vemma

Untuk makluman kawan - kawan semua; bayaran untuk menyertai Bisnes Vemma ini adalah seperti berikut:

a.Bayaran Jenis Pakej
Pertama adalah bagi bayaran mengikut pakej yang anda sertai; contohnya jika anda upgrade member dengan pakej Single Pack; maka kos modal bisnes anda ialah RM342.00; dan seterusnya jika anda memilih pakej double pack ataupun pakej Ultimate(boleh rujuk jadual harga pek di posting Upgrade Member Vemma) 

b.Kos Maintenance Vemmabuilder
Pada setiap bulan; anda akan dicaj kos maintenance bagi website vemmabuilder anda sebanyak lebih kurang RM70 sebulan. Tetapi Vemma juga memberikan insentif bagi; jika terdapat 5 orang enroller telah upgrade dibawah akaun ahli vemma tersebut maka pada bulan berikutnya caj Vemmabuilder adalah percuma.

Saya ingin mengulas sedikit tentang kos modal anda untuk bisnes ini; sesetengah rakan - rakan akan berkata waah..mahal jugak kos bisnes vemma ni ya!Bagi saya; itu terpulang pada pandangan masing - masing kerana itu hak anda; bagaimana anda menguruskan aspek kewangan dan mencari pendapatan anda dan keluarga anda tidak ada sesiapa yang boleh berkata anda harus buat begini dan begitu..Jika anda rasa agak tinggi terpulanglah; tapi dalam bidang perniagaan apapun, perniagaan mana  yang tak keluar modal?..Sedangkan orang yang berniaga minuman di gerai - gerai tepi jalan juga ada kos harian. Kalau total up ada tak sampai RM200 atau RM300 sebulan? Tetapi bagi saya itu sudah menjadi lumrah alam; jika perniagaan anda kosnya agak tinggi; tentulah pulangan keuntungan tinggi jugak! Mana logik orang akan berniaga melaburkan kos modal berjuta - juta ringgit tapi pulangannya ciput! Betul tak? Bisnes Vemma pun samalah jugak senarionya..Ingat bisnes Vemma pulangan pendapatannya dibayar mingguan dan nilai keuntungan dalam US Dollar!!Jadi anda buat pilihan sendiri; saya tak nak paksa - paksa anda menyertai bisnes ini jika hati anda tidak mahu.Anda seorang yang bijak dan boleh fikir sendiri baik untungnya sesuatu peluang perniagaan itu untuk anda dan keluarga anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan