Isnin, 2 November 2009

Kebaikan Bisnes Online Vemma

Ya, apabila saya menyebut bisnes online; anda sudah dapat bayangkan anda menggunakan komputer dan internet untuk berniaga. Jadi sudah tentu bezanya amat banyak dengan perniagaan tipikal.
Cuba lihat perbezaan yang paling jelas; bisnes online boleh diusahakan dimana - mana selagi anda mempunyai laptop dan rangkaian internet berbanding bisnes biasa anda perlu ada kedai; pejabat atau mungkin pekerja membantu anda dalam operasi perniagaan harian anda.

Baik, biar saya jelaskan pula apa kebaikkan bisnes online vemma secara lebih spesifik:

1.Bisnes Online Vemma adalah perniagaan dalam talian atau menggunakan medium internet untuk menjual produk. Ini bermakna anda boleh membuka bisnes terus dari rumah anda.

2.Bisnes ini; tidak memerlukan anda untuk menyimpan stok atau barangan untuk keperluan jualan; ia lebih berkonsep kepada " You Consume and Company Delivered". Dalam kata lain; anda menggunakannya sebagai produk minuman kesihatan dan  biar syarikat yang uruskan penjualan dan penghantaran. Apa maknanya disini? Dengan lebih tepat anda tidak perlu menanggung kos simpanan produk dan kos penghantaran kepada pelanggan.Malah pelanggan boleh tracking "shipping product" melalui sistem online.

3.Produk Vemma akan dihantar terus dari Vemma USA terus ke pintu rumah pelanggan - pelanggan anda tanpa dikenakan bayaran perkhidmatan kurier.

4.Bisnes Vemma merangkumi hampir 33 buah negara di seluruh dunia; ini bermakna apabila anda menyertai bisnes Vemma; anda sebenarnya sudah boleh berniaga di seluruh dunia tanpa ke luar negara pun.

5.Ya, kalau nak tau kenapa best sertai bisnes vemma ini; adalah anda tidak perlu menjual produk dan berjumpa orang atau prospek seperti kelaziman bisnes  - bisnes MLM yang lain;  malahan saya amat tidak suka dan tidak gemar sekali kalu dengar orang nak approach saya nak jual sesuatu!! Betul tak kata saya?Hehehe!!

6.Semua bonus - bonus dalam bisnes Vemma ini akan dibayar dalam matawang "US Dollar".. Ya US Dollar!! Tuan - tuan dan Puan - Puan. Apa maknanya?Maknanya...hasil anda dalam perniagaan ini akan dibayar dua kali ganda dari usaha anda yang sebenar; disebabkan perbezaan pertukaran matawang USD ke RM!!!Kita buat kiraan mudah - katakanlah busuk2 anda dapat bonus dari bisnes vemma ini sebanyak hanya USD300 seminggu; jika darab dengan 3.8(fixed rate) jumlahnya pendapatan mingguan anda sudah melebihi RM1000 dengan lebih tepat RM1140.Takkah untung disitu!!Kalau RM1140 darab 4 minggu sudah RM4ribu lebih!!Bunyi syokk tuu. Kita kerja sebulan pun tak pernah dapat RM4ribu lagi gaji kasar.. ye tak?

7.Ni pun point paling best juga kalau anda sertai bisnes vemma ni. Pendapatan anda dari bisnes Vemma ini akan dibayar setiap minggu...Betui tu!! Setiap minggu..Ya; tak payah susah - susah tunggu 20hb ke, 22hb ke; 30 hb ke?Setiap hari Jumaat setiap minggu boleh semak akaun masing -masing untuk lihat bonus anda masuk dalam akaun..Hahaha..bayangkan dapat gaji tiap2 minggu!!Kenapa tak percayeke??

8.Lagi satu; salah satu sebab saya ceburi bisnes Vemma ini; sebab kelebihan produk tu sendiri; sebab nak jadi kaya ; memang saya tak nafikan; buat apa nak hipokritkan; Betui tak? Kelebihan jus manggis baik kerana minuman ini boleh mengurangkan macam - macam penyakit kritikal dan bahaya contoh darah tinggi; sakit jantung; kencing manis, ghout dan macam - macam lagilah.. Jadi Insyallah; pek2 yang lebih tu saya sedekahkan untuk mak dan ayah dan saudara mara lain yang tengah duk melawan penyakit-penyakit ini. Untuk makluman kawan - kawan; keluarga saya ni turun - temurun penyakit darah tinggi; jadi Insyallah produk ini boleh bantu tingkatkan kesihatan keluarga saya.

9.Saya pasti anda risau bagimana nak bermula jika sertai bines ini;; ha..hangpa semua jangan risau, boleh call saya, ym saya; boleh pi bisnes preview ikut lokasi masing - masing dan ada jugak training oleh leader - leader kita semua... Depa semua ni muda - muda..ada yang baru 28 dah pakai BMW 5 Series..Fuhh!!!Aku yang 30 lebih pun duk pakai Proton ja..hehhe.

10.Bisnes Vemma pun sebenarnya ada sediakan sistem online yang canggih melalui Velmabuilder!!Apa tu Vemmabuilder, nanti saya ceritakan dalam post yang lain.Klue dia mudah saja.. VelmaBuilder ni kira secretary dan kerani kita la..dia kerja 24 jam dan saya bayaq gaji dia RM70 saja sebulan..Hehhee..nasib baik software..kalau orang mau dah masuk Labour Court!!Ya la..gaji RM70 sebulan kerja 24 jam; buat kerja macam - macam pulak tu..

11.Apabila anda menyertai bisnes Vemma, anda akan diberikan website seperti dibawah ini dengan percuma.Anda boleh mempromosikan website ini dan seterusnya, pendaftaran dan pengagihan ahli akan dilakukan secara automatik melalui sistem di website ini. Cuba daftar percuma dahulu dan lihat apa yang saya katakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan