Isnin, 2 November 2009

Kelebihan Pakej Ultimate

Untuk rakan - rakan yang ingin "Jumpstart" dengan Bisnes Vemma; anda amat digalakkan untuk upgrade dengan Pakej Ultimate. Kenapa anda  tidak harus lepaskan peluang untuk menjadi member dengan Pakej Ultimate adalah seperti berikut:

1.Peluang Pendapatan Mingguan Yang Paling Tinggi
Untuk pakej Ultimate; anda berpeluang untuk menerima pendapatan mingguan sebanyak USD25,000 atau lebih kurang RM95,000.  Dengan pakej Ultimate juga, anda boleh menikmati keseluruhan bonus - bonus yang ditawarkan dalam Pelan Ganjaran Vemma berbanding dengan pakej - pakej lain yang terhad dari segi pulangan bonus.Jadi sebagai usahawan, adalah menjadi matlamat anda untuk mendapat keuntungan tertinggi bagi perniagaan anda. Jadi pakej Ultimate ini adalan "window" bagi anda untuk mencapai peringkat keuntungan tersebut.

2. Fast Start Bonus

Ingat tak bonus Fast Start? Bonus inilah yang paling mudah untuk ahli Vemma terima. Andaikan jika ada enroller dibawah anda yang telah upgrade member dengan pakej Ultimate; maka anda akan menerima bonus Fast Start sebanyak RM1500 dengan syarat anda juga telah upgrade sebagai Ultimate member sebelum ini.

Jika ada enroller yang upgrade sebagai Ultimate member tetapi sebelum ini anda hanya upgrade dengan pakej selain dari pakej Ultimate; maka anda hanya layak mendapat bonus sebanyak RM950 sahaja. Jadi bonus mana yang anda mahukan RM1500 seminggu atau hanya RM950 seminggu?

3.Upgrade Ultimate Hanya Sekali
Untuk pakej Ultimate anda hanya perlu upgrade sekali sahaja seumur hidup. Dengan kata lain selepas tamat tempoh keahlian bagi pakej Ultimate;  segala kelayakkan untuk anda nikmati bonus - bonus dibawah pakej Ultimate masih lagi layak untuk anda perolehi walaupun selepas itu anda hanya maintain dengan pakej Single Pack sekalipun. Jadi tak rugi anda upgrade dengan pakej ini.

4.Pakej Produk

Dengan pakej Ultimate anda akan menerima sebanyak 15 pek botol Vemma. Jadi dengan bilangan botol Vemma yang lebih banyak anda boleh menggunakannya sebagai sample promosi atau menjualnya dengan harga RM380 bagi satu pek. Jadi peluang yang baik juga untuk anda sedekahkan kepada ahli keluarga dan rakan - rakan yang hidapi penyakit bahaya seperti darah tinggi, sakit jantung, kencing manis dan sebagainya. Disamping dapat pulangan kewangan; apa salahnya buat amal jariah sedikit. Ya Tak!

5.Tempoh Keahlian Lebih Lama
Pakej Ultimate ini juga memberikan tempoh keahlian yang lebih lama iaitu selama 6 bulan berbanding pakej -pakej lain. Jadi kebaikkannya anda tak payah fokus untuk maintan pakej setiap bulan dan ini dah tentunya berikan anda banyak masa untuk lebih fokus mempromosikan bisnes anda kepada bakal - bakal ahli Vemma.

6.Tempoh 90 Hari Upgrade
Jika sebelum ini anda upgrade dengan pakej selain Ultimate; anda berpeluang untuk upgrade ke pakej Ultimate dalam tempoh 90 hari iaitu dalam jangkamasa 3 bulan. Jadi jika anda bersungguh - sungguh untuk berjaya untuk mendapat pulangan yang paling maksimum dari Bisnes Vemma; anda harus berusaha untuk mendapatkan modal yang cukup bagi anda upgrade ke pakej Ultimate. Lagipun bila taraf anda sebagai Ultimate maka pulangan pendapatan anda sungguh lebih dari cukup untuk cover balik modal anda sebelum ini. Tetapi jika anda terlepas tempoh 90 hari ini, maka jika anda upgrade sekalipun dengan pakej Ultimate anda tidak layak untuk terima segala bonus dibawah pakej Ultimate..Jadi rugi banyak sangat tu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan