Isnin, 2 November 2009

Mengapa sertai Bisnes Vemma

Jawapan saya kepada anda: Kenapa pulak tidak?

  • Jika anda sanggup bersusah payah meredah kesesakan laulintas untuk ke tempat kerja tiap - tiap hari selama 8 jam; 5 hari seminggu; adakah sukar bagi anda menghabiskan hanya 1 jam sehari untuk bisnes vemma.
  • Pada setiap minggu anda menghabiskan sejumlah wang anda semata - mata untuk menampung kos ke tempat kerja dari sejumlah  gaji pendapatan anda yang tidak seberapa; kenapa pula anda tidak mahu memberi peluang kepada diri anda sendiri untuk meningkatkan lagi pendapatan dan mengurangkan kos perbelanjaan harian anda.
  • Anda ingin berbelanja lebih untuk keluarga anda, tapi malangnya beban hutang anda tidak mengizinkan anda berbuat demikian; jadi jika ada peluang untuk anda menambah sumber pendapatan anda walaupun bunyi macam "tak real" ; tidakkah anda ingin mengetauhui bagaimana?
  • Jika pada hujung bulan gaji yang masuk akaun bank anda hanya RM3000; sedangkan anda mempunyai peluang untuk menerima pendapatan sampingan sehingga RM2000 - RM3000 seminggu tak kanlah anda tidak mahu tahu bagaimana?  "Curiosity Doesn't Hurt You" dengan kata lain perasaan ingin tahu anda tidak akan menyusahkan anda; malah melalui perasaan ingin tahu anda terhadap bisnes ini; Insyallah boleh meningkatkan pendapatan anda.
  • Anda ingin berniaga, tetapi dimana pulak hendak dapatkan modal? Dari bank?; dengan pelbagai karenah dan dokumentasi diperlukan untuk memohon pinjaman; tidak kah ia akan membantutkan azam anda untuk berniaga. Saya dengar ramai orang putus asa untuk berniaga semata - mata karenah dari bank. Dengan bisnes vemma, anda tidak perlu sampai ke tahap untuk memohon pinjaman untuk memulakan perniagaan.
  • Tiada siapa yang boleh memaksa anda untuk mengubah diri anda untuk menyertai bisnes ini, malah saya sendiri tidak mengharapkan sebarang komitmen dari anda jika anda sendiri tidak serius mengenainya.Dengan sebab itulah anda diberi peluang untuk mendaftar secara percuma di bawah ini dan ihat apa sebenarnya bisnes vemma:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan